Arkadaşlar merhaba, 18 haftalıkken memleketime 6 saatlik yolculuk yaptım. Elim ayağım şişti. İner dedim ama hala her gün ellerim ayaklarım şiş. Böyle bir durum başına gelen var mı acaba. Bu arada bol hareket ediyorum. Yeri geldiğinde de dinleniyorum ayaklarımı uzatıp. Tuz tüketimi sıfır değil ama çok da tuzlu yemem. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şu an 20 haftaligim.