Arkadaşlar geçen günde post açmıştım 35+3 haftalık hamileyim cumartesi akşamı kırmızı lekem geldi hemen devlet hastanesi aciline gittim normalde özel takipliyim nst de doğum sancılarım çıktı doktor hemen yatış verdi nidicard ilaç ve bir sürü serumla ağrıları azaltmaya çalıştılar ama gün içinde kasılmalarım çok oluyor bugün sabah çekilen nst de sancılarım çok az çıktı ve doktor taburcu etti eve geldim ama geldiğimden bu yana adet ağrılarım gibi ağrılarım başladı çarşamba özeldeki doktora gidicem bu şekilde ne olacak bilmiyorum bebeğimin kilosu 2878 sizce özeldeki doktorum doğuma alırmı hemen çünkü nst de sancılarım hep 99 çıktı tam bir doğum sancısıydı ama devlet hastanesi olduğu için biraz daha bekletelim bebeği içerde dediler