Yarın 35 haftalık oluyoruz. Bugün bebişin kıyafetleri yıkandı. Hafta sonu da ütülenip çantası hazırlanacak. O kadar ağırlaştım ki geceleri hiç uyuyamıyorum var mı benim gibi olan 😔ara ara kasıklarıma giren ağrılar , kaburga batmaları, ayaklarımın altlarının yanması, sıcak basmaları, bebeğin mesaneye yaptığı baskı ile tuvalet nöbetleri vs ciddi zorluyor 😟 Kucağıma alacağım günün hayali beni teselli ediyor 🥹