Eday19 bizim herşey tamam benim eksiklerim kaldı bi. pijama, terlik, depent, pompa, göğüs ucu kremi felan ama daha kıyafetlerni felan yikamadm öyle dağınık bir şekilde duruyor perdelerimi yıkıycam halıları yıkamaya vericem Sağ saglim zamanın da gelsin bebislerimiz inşallah 🙏🌼