Lila000  reglime 4 gün var sabah yaptım testi 3 dk içinde çıktı çizgi sizce gebelik var mı ?
Havvahicran Lila000 bence yok canm adetin Bi geçsin ondan sonra yap en güzel sonuçta kan tahlili ama inşallah gönlüne göre verir RABBİM 🙏
Lila000 Bir test daha yaptım onda bir tık daha belirgin çıktı. 1 dk içinde hem de . Sanırım kan vermeye gideceğim