Merhaba bugün kontrolüm vardı bebeğin suyu bu haftaya kadar normaldi bugün fazla çıktı doktor sancın oluyor mu diye sordu arada oluyo dedim pazartesi gününe kadar doğurmazsan iyi dedi şeker yüklemesi yaptırdım sorun çıkmamıştı bu haftalara kadar suyu normal olup da sonradan böyle olan oldu mu? Endişelendim biraz