Adet olmadım bugün günümdü normalde, birde ilk idrar değil ama erken gebelik testi bu şekilde. 2 gündür göğsümde iğne batması gibi sızlama vardı birde önceki gebeliğimdeki gibi el ve ayaklarım şişince şüphelendim sizce? ( birde önceki gebeliğime nazaran baya belli bi silik bu çizgi)
