damla68 ay çok şükür darısı bana inşallah ☺️ özele gittim akşam. Kadın doktor ince sizi şeklinde kanama gibi bir şey var belli belirsiz dedi kanama da denmwyebilir dedi. Anlamadım.. sonra devlete gittim acile. Onlar yok bir şey dedi. İyice stres oldum😭 doktora sordum onlar da bilmiyor bu batmanin sebebini..