Kevser26 14 haftalık hamileyim, işe daha bu hafta başladım. Bugün calıstığım yerde ki bir bayan sigortan yattığı icin 37. Haftanda rapor alarak devletin vereceği toplu paradan yararlanabiliyorsun dedi. Bi bilginiz var mı? Eğer gercekten böyle bir hakkım varsa faydalanmak isterim 😊