Merhaba kızlar 18 nisanda kürtaj oldum 45 gün sonra korunmazsın ilişki oldu fakat bu 45 gün içinde daha adet olmamıştım ilişkiden 2 gün sonra adet oldum adetim bitikten bir hafta sonra da bayram temizliği falan yaparken ufak ufak kanamalarım sonra oda tekrar kesildi dün diyete başlamıştım yeşil çay içtim içtikten 1 saat sonra tekrar bi kanamam oldu sizce gebelik olabilir mi bugün test almaya gidicam ama gene de sormak istedim ya da kürtaj sonrası bu tarz kanamalar olur mu benim bu 3.kürtajım ilk defa böyle bişey yaşadım