mucizem40_ evet ağrım var birde suyum bu haftaya kadar normaldi bugün fazla çıktı bebeğin kilosu da biraz fazla o yüzden pazartesiye kadar doğurursun belki diyor doktor sezeryan olacak benimde yarın sabah gün alacağız nasipse bugün uzadı işler yarına kaldı