Turkan1234 Kızlar doktorum tek kullanımlık monurol verdi. Kullanan var mı aranızda. İşe yaradı mı. İdrar yolu enfeksiyonum var yanmam yok ama çok akıntım var
Turkan1234 Esrafatih01 içiyorum da maalesef sarı akıntım ve kaşıntım çok fazla. O kadar dikkat ediyorum ki düzenli çamaşır değişiyorum ütüleyip ama yok etki etmiyor
Fenci Evet bende kullandım aşırı bel ağrım oluyordu 9 haftalıkken doktora gittim enfeksiyon çıktı kullandım şuan daha rahatım ve tabiki bol su içmemiz lazım