Tubi2048 Kızlar göbeğim de çatlak oluşmaması için Hindistan cevizi yağı ve tatlı badem yağı kullanıyodum ancak çok fena kıllanma yaptı sizce karnıma ağda yapmam da bi sakınca varmı 27. Haftaya girdim
Anonim3447 Tubi2048 ben 36+5 iken genitale ağda yaptım eğer sen dayanabileceksen helal olsun göbek yumuşak daha fazla ağrır benim gözümden yaş geldi resmen
Portredekitirtil Tubi2048 bir sakıncası olmaz ama doğumdan sonra dökülecektir ellersen dökülmes diyorlar. Ben kısaltıyırum makineyle
Gkee Tubi2048 yapabilirsin ben sürekli aldiriyorum neredeyse hamileligimin basindan beri acimiyor zaten
Tubi2048 Anonim3447 bende işte çok korkuyorum ama görüntü biraz sinirimi bozuyo ne yapayım bilemedim ☹️
kbr1616 Bu arada Hindistan cevizi yağı kıllanma yapar genelde kaş ve kirpik ve saça sürülen bir yağdır hamilelik boyunca kullanabileceğiniz iki çeşit yağ olmalı 1.tatlı badem yağı 2. Zeytinyağı