Ebrarliva Kizlar doğum belirtisi olabilirmi ya bebek kkendinicok serttlestiriyor. Bide cati agrisindan yuruyemez oldum neyden oluyor bu arada randevum ayin 10 da daha
Necibedmrll Ebrarliva bende o haftalardayım bende de oluyordu karnım basket topu gibi sertleşiyordu yatın dinlenin geçerse yalancı sancıdır eğer geçmezse doktorunuza danışın canım her bünye de aynı olmuyor tabi
tlhmrv Ebrarliva düzenli mi kasilmalarin o u takip et mesele 5 dk bir mi geliyo eğer düzenliyse hemen git acile 10 una daha çok var sancı var büyük ihtimal
Ebrarliva tlhmrv evet canim gun icinse surwkli oluyor. Randevu hic bie şeklilde yok ve fis te vermiolae
Ebrarliva tlhmrv bebek dogum kanalina girmis oyuzden normalmiş canim cok sukur hersey yolunda dedi kilosu falan gayet iyi her an dogabilir bol bol yuru dedi tsk ederim😘😍