buket07 Merhaba. Geçen hafta çift çizgi görmüştüm. Bugün doktora gittim kese etrafında yoğun kanama gördüğünü söyledi. Progestan iğne ve hap verdi. 5+5 dedi. Yaşayan var mı ne iyi gelir napmalıyız
Soniii buket07 benimde ilk zamanlar kese etrafında kanama alanı var demişti progestan fitil verdi ilk 3 ay kullandım ani hareketler yapma kendini yorma ağır kaldırma dikkat et inşallah düzelir benim 3 aydan sonra düzeldi şimdi 37. Haftadayım 🌸
sfnr0 buket07 bende yaşadım ve aynı ilaçları kullandım. 2hafta evden çalıştım 1 ay sonra geçmişti şuan 31. Haftadayim canım dert etme
Tubi2048 buket07 benim de çok yoğundu hatta plesantada da kanlanma vardı 5 haftalıkken başladı 16. Haftaya kadar Progestanı sabah öğle akşam kullandım çok şükür şimdi iyiyim 27. Haftama girdim ama hep yattım çok dikkat ettim
Sera4 buket07 benim de 5. ve 9. haftalarımda yoğun kanamam olmuştu. İşten izin alıp ayaklarımı yukarı uzatarak yatıp dinlendim. Progestan kullandım. Şimdi 28. haftamdayım çok şükür bir sıkıntım yok. 10. haftadan sonra normal hayatıma devam ettim.
buket07 Soniii 29 ocakta 14 haftalık bebeğimi kaybettim kanama yüzünden. Sabah gittim yine kanama diyince ne yapcağımı bilemedim. İnşallah bu defa rabbim bize bağışlar