Tansiyon el ayakta şişme ensede ağrı idrarda protein kaçağı varsa teşhis konuluyor benim tansiyonum çok yüksekti burnum kanıyordu tansiyondan o derece. alfamet kullandım idrara bakıldı protein kaçağı çıkmadı çıksaydı preeklampsi teşhisi konulcaktı Allah korudu🙏🏾