TBsra Youngmotherr Amin inşallah keşke anormal doğum olsaydı çok canım sıkıldı çok huzursuz hissediyorum kendimi. 39+2 haftalık olduk
TBsra Allah razı olsun Hanımlar çok Sağolsun Rabbım herkese kolay ve rahat doğumlar Nasib eylesin inşallah 🌹🌹
Elvan77 Allah kolaylıkla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin doğumdan sonrasını yazarmısın tecrübelerini😊
TBsra Elvan77 Amin ecmain Allah razı olsun tabi ki, yarın inşallah doğum hikayemi paylaşırım. Hepinize teşekkür ediyorum güzel dualarınız ve tebrikleriniz için. 🌹