Babymom93 Mide ağrısından ölüyorum gaviscon surup kullanıyorum ama 1 saat sonra yine aynı benim mide ağrım biraz kronik lansor veya nexuyum kullanabilirsin ama mecbur kalmadıkça içme dedi ağlıyorum ağrıdan hiç içmedim siz kullandınızmı lansoru
sng06 Babymom93 banada bugün nexstepi verdi kullanıcam mecbur canım duramıyorum mide yanmasından doktor gebeliğinle uyumlu dedi bu mide koruyucusuna nexstepe
birnilmeselesi Haftaya kadar can çekiştim kendi doktorum mide koruyucu yazmamıştı 14. Haftada perinatolog kızdı bana sen nie kendine acı çektiriyorsun lansor kullanabilirsin dedi ve yazdı o gün bu gündür kullanıyorum ve hayata dönmüş gibiydim resmen 🤗