Elif_56 Günaydın kizçeler 🤭ikili tarama testlerinizi yaptırdınız mı kaçıncı haftada yaptınız sonuçlarınız nasıl çıktı 🤗
Ao526- Elif_56 Tam 12. Haftada yaptırdım. Hiç bir problem çıkmadı şükür 🙏🏻 düşük riskti. 3’lü de aynı şekilde çıktı ❤️
esnyz14 Elif_56 Neyi anlamadınız ikili testte down sendromlarının risklerine nazal burun kemiğine falan bakılıyor?😂
Gizemmm35 esnyz14 benim burun kemiği ense kalınlığı normal çıktı ama kan sonucum daha çıkmadı normal çıkma ihtimali olur mu acaba
Yigit_Yagiz_Moms Ao526- herhalde 3 kategori var. Düşük orta ve yüksek. Bende beklemedeyim daha almadım sonuçlarımı o yüzden merak ettim
esnyz14 Gizemmm35 yani ense ve burun kemiği normal olup kanda risk çıkanlarda illaki vardır bu konuda bir şey diyemem inşallah güzel gelsin sonuçlarınız 🌺