beyazz benimde bi oğlum var bnde çok istemiştim 2. Kız olsun dr erkek dediğinde bile yok dedim kesin yanılıyo ama daha sonralar hep erkek denildi ve artk alıştım oğlum olacagına hareketlerini hissettikce daha çok baglanıyorum aslında ne kadar kz istesemde şimdi oğlum olacak diye de çok mutluyum hayırlısını versin rabbim