zynpkrhsn1 19+4 olduk fakat ben hala bebegin hareketlerini hissedemiyorum herkes soruyor hissediyor musun diye muhattap olmamak icin evet diyorum ilk gebeligim oldugu icin olabilir mi sizler kacinci haftada hissettiniz
Simgeecbn zynpkrhsn1 21. Haftada hissettim bende banada hep soruyorlardı hissetmen lazım sen anlamıyor musun diyorlardı bende cahilim demek ki anlamıyorum diyordum çok sıkıcı bir durum
defnezumram zynpkrhsn1 bol su iç 21. Haftadan sonra kızım halay çekmeye başladı sabah tekmeleriyle uyanır oldum 28. Haftadayım şu an geceleri bile uykumdan uyandırıyor ilk gebelikte normal benimde ilk gebeliğim aynı senin gibiydim o haftalarda hiç bişi hissedemiyordum