Pemberuya Kıslaaar dün kontrol e gittim 37-38. Haftada Doğum dedi dr um normal tercih ettim sezeryan e zor diyor herkes o yüzden inşallah hayırlısı ile normal doğururum 😊😄 sizde durumlar nedir 🥰
Surprizbebek1 Pemberuya 37+2′yim. Uygulamaya göre 23 temmuz gözüküyor ama artık gelişimi doğuma elverişli olduğu için doğsun istiyorum. İstediği zaman gelsin bebeğim, ama fazla da bekletmesin 🥰
Mrv2010 Pemberuya Ben de şuan 37. Haftadayım. Yarın kontrolüm, bakalım tarih verecek mi 😄 Ben de Allah nasip ederse normal doğum istiyorum 😍
Medine_yasar05 Pemberuya 34 haftalık gösteriyor uygulama bebişim biraz haftasına göre iri dedi doktorum 14 Haziran’da gittiğimde şimdi hastaneye gidiyorum gün almak için bakalım ne zamana gün verecek ☺️
Pemberuya Surprizbebek1 Amin çok durmalarına iyi demiyorlar zaten bebeklerin ya vaktinde hayırlısıyla gelsinler 🥰
Youngmotherr Pemberuya ya cumartesi gecesi sancılarım tuttum hastaneye gittim açılmam varmış sonra bebeğe 2 hfata geriden geliyo diyip alacaklardı sonra dün perinatolojiye gözüktüm bebek haftasıyla gayet uyumlu çıktı önlem için bebek kendini biraz dhaa toparladığında alalım dediler
Pemberuya Youngmotherr Baya endişelenmiş olmalısınız☹️ Bende de 2 hafta önce öyle oldu 34. Haftada Doğum yapıyorsun diye acil merkeze gönderdiler ay ambulanslar falan meğer enfeksiyon dan sancım olmuş korkmuştum 🙈