Batnm6565 Doktorum lokman hekimde Ama ara ara tahlillerim için ersin hocaya gidiyorum gayet ilgili ve çokta iyi açıklayıcı bi konuşma şekli var hocanın ben gayet memnunum
Asndln47 Batnm6565 lokman hekime gittim ama hic memnun kalmadim hatice hocaydi 0 ilgi ve cok asiri kalabalik vardi
Batnm6565 Asndln47 Hatice hanımı bende hiç beğenmedim yeteri kadar aydınlatmıyor insanı bazen insan bişey sormaya üşeniyor açıkçası hiç gitmedim bu gebeliğimde gitmeyi de düşünmüyorum
Asndln47 bademli_puding ya bolge de yapan bi akrabam var muameleden sikayetciydi oda akdamar hastanesinde sakir hoca varmis bakalim ona gitcem
bademli_puding Asndln47 ben çok memnun kaldım benim doktorum özge burçin topçubaş tı çok iyiydi ameliyatımq o girdi çok beğendim hemişreler ebeler hepsi hem ilgili hem güler yüzlüydü