merhabalar 37.+5 den. dün doktora gittim doğum şekline karar verdin mi dedi doktor tık put gibi kaldm. ben. sanki hiç içimden çıkmicaktı gibi geliyordu oysa artık yumurta kapıya geldi ben bir stress dünden bu yana yemeğe vurdum kendimi normal doğum istiyorum bir kerede acıyı sızıyı çekeyim olsun bitsin ama bebek 3500 gr. şimdiden. ve hala aşağa inmedi sezeryanda kolay gibi görünsede. ben hiperaktif biriyim ve bu yaşıma kadar bir tek yara dikişim bile yok sezeryan sonrası hemen toparlayabilirmiyim diye kara kara düşünüyorum. bana biraz akıl verin napıcam