Merhaba arkadaşlar. Ben dün çatı muayenesi oldum hemşire bana çatın çok dar sen normal doğum yapamazsın dedi çok üzüldüm . Doktorumda dediki sana sezeryan için gün verelim dedi bende kabul etmedim.. Bu yüzden devlette doğurmaya karar verdim randevu aldım araştırma hastanesinde.😞 Bu sorunu yaşayıp normal doğum yapan var mı aranızda?