Momofelisa
Bu konuda dünyadaki en iyi ilaç fransada çünkü. Anladığım kadarıyla çok bilginiz yok ama ben zamanında çok araştırmıştım şöyle bir bilgi edindim ve tecrübemi paylaşmak isterim müsade ederseniz. bu fmf dediğimiz hastalık ermeni rum ve türklerde yani akdeniz ülke insanında yaygın genetik bir hastalık. Maalesef siyası olarakda fransa ermeni dostu oldugundan dünyadaki en iyi ilaç fransada. Şöyle söyliyim ben haftada 2 atak geçirirdim ataklar en az 2 gün gürerdi haftada 4 gün hasta 3 gün insan gibi yaşardım. Türkiyedeki ilaçtan maksimum doz 4 adet alırdım ama genede ataklarım engellenmezdi ve böbreklerimde protein kaçağı meydana geldi. Bazı doktorlar denek yerine koyup kortizon kullandırmak istedi, saolsun babam hakkını ödeyemem paraya acımadı hacettepede bi profa götürdü senelerce. doktor ilk gidişimizde bana sen kortizonluk hasta değilsin demez mi? Fransadaki ilacı getirtebilir misin dediğinde yıl 2008 di ve ben türkiyede 4 kullandığım ilaçtan gramaj ve etken maddeleri farklı oldugu için fransa ilacından 2 adet alıyorum, inanır mısınız o günden beri hiç atak geçirmedim🌸