Kızlar düşükle alakalı bişey sormak istiyorum ben mayısta düşük yaptım ve ilk adetimi oldum bayramın 1.günü son günümdü bitti daha da kanama olmadı,adetim biteli 4 gün oldu neredeyse bugün kahverengi leke ve sanki küçük gözle görülür pıhtı tarzı bişey geldi bu normal mi sizce ?