Feyzafeyza123 artık ödem kilo va sinirlere baskı yapıyor normal bende iki kol ve elde karpal tünel oluştu sinir sıkışması ne sağa yatabildim ne sola zaten sırt üstü de yatamazsın doğumda 1.5 ay sonra geçti çok fazla kullanmayacaksın elini ve bileğini açacaksın biraz