Merhabalar bugün 24+5 günlük olduk kontrolde doktorumuz plasenta privia denen bir durum yaşadığımızı bebeğin eşinin rahim ağzını tamamen kapattığını riskli durumda olduğunu söyledi bu saatten sonra normal doğuma dönmez dedi kanama riskin var dedi ve oksapar 4000lik iğne kullanıyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı