Merhaba 16 gün önce 34,haftanın sonunda erken doğum yaptım doğumdan sonra degisk unutkanliklar başladı az önce yirmi dakika sonra veririm dediğim anne sutunu unutup uyumuşum oda sıcaklığı 29 derece ve süt 2 saat odada kaldı unutup bebeğime verdim bişey olurmu ne yapmam lazım vicdan azabından ölücem nerdeyse