esraEb uyar-46 allah bağışlasın. Bebeğiniz erkek mi 🙈38. Haftalar genelde erken oluyor. Normal doğum mu oldu
Nmhrkl esraEb 34 den sonrası olunca sıkıntı olmuyor. Bebeğin kilosu zayıf ama gelişimi iyiyse kuveze bile girmiyor🌸
Hiram_17 uyar-46 Gözünüz aydın Rabbim sagliklica büyütmeyi nasip etsin inşallah nasıl memnun kaldınız mı ebelerden falan
Sevval0308 uyar-46 bende onu diyorum ya 😂😂hayırlı uğurlu olsunnn darısı başımıza bende minnosu bekliyorum 39+1 bugün ama ne gelen ne giden :)