Benimde ağrılarım oluyor ya Uzanıyorum biraz Dinlendiriyorum kendimi yada sakin kalmaya calişiyorum ve derin nefes alıp yavaşça verıyorum gebe okulunda Öğrettikleri gibi sakin kalmak iyi geliyor ağrılara canımız acıdığı için muhtemelen kendimizi kasıyoruz ekstra acı oluyor.