Tmtugbaa Kayısı hoşafı al yanına mutlaka gaz çıkartmaya çok yardımcı. Ayrıca benim hiç ağrım sızım olmadı ağrı kesicileri bile yaptırmadım hastanede. İlk yürüyüş ve karına bastırma olayı zorlu değildi. Sakin ol ve kimseyi dinleme❤️
Fatmayagiz Nescafe tavsiyesini çok duydum doğumdan sonra kesin için falan diye yanına al bence bikaç tekli paket canım