Valla yalnız olmadığıma sevındım sıcaktan vücudum alev topu 2 de gece zor yattım elim uyuşmuş ayaklarım ödem şiş altı yanıyor cuma günü doğumum var sabah saglıkla ınsallah doğurayım yaa tükendim kurtulayım diyorum.39 artı 5 ım .son 3 gün işte umarım ferah geçer