BBeeBBeeKKoo Beni sabah 7 de çağırdılar. Yatışım yapıldı evraklar imzalar daha sonra doğum öncesi son kez nst çekildim. Doktoruma muayne oldum odama çıkardılar. Aç olduğum için bebek beslensin diye serum taktılar, son kez kan aldılar. Sonda taktılar (hiç acımadı). Saat 10:00 da ameliyat haneye alındım. 10:14 te doktorum geldi. 10:17 de bebeğimi gördüm. Ameliyat haneden çıktığımda 10:45 felandı.