aycicegi22 İlk kez adetim 4 gün geçti beta baktım bugün 2.0 kaset test negatif, neden bu kadar gecikme olmuştur? Bunu yaşayan neler yaptınız? Doktora randevu alacağım
nevzatbaskomser aycicegi22 Havalar sıcak, stresli bir ülkede yaşıyoruz, regl düzensizliği olması normal. İçiniz rahat edecekse gidin ama en başta adet söktüren ilaç verecektir
aycicegi22 nevzatbaskomser bu yaşıma kadar bir gün bile şaşırmadı günü neyse o gün sabahtan gelirdi, 26 günde bir. Bugün 4 gün geçti testte negatif
nevzatbaskomser aycicegi22 gebelık ıstıyorsanız onun stresı yansımış olabilir. Yalancı gebelik belirtileri yaşayabilirsiniz kan testi net sonuç verir