Guelo Kizlar 37 de bebegim dogmasi gerekiyor . Dr dedi kendi gelmezse suni sanci vercez, cok korkuyorum suni sanciyi bilen var mi? Ve ya suyumun kendisi gelmesi icin yapabilicegim biseyler var mi? Cok yürümek merdiven cikmak gibi?
elifungan Guelo 30 saate yakın cekmıstım yinele doğum olmamıştı sonunda suyumu patlatmışlardı öyle doğum yapmıştım
elifungan Deletedmom_110 çok zor elınızden geldikçe YouTube den açılma ıcın vıdeolar va onları uygulayın ve merdıven ının çıkın
gokcetugumm Benim suyum geldi sancım gelmedi 1cm açıklık vardı önce rahim gevsetici verdi alttan 3 saat sonra suni verdi 3 saatde suni çektim rabbim dayanma gücünü veriyor ama kolay da değil tabi
gokcetugumm Guelo benimde ilk doğumumdu okadar zor bı hamilelik geçirmiştim ki doğum kurtuluş olacaktı razıydım sanciya falan adet sancısından çok daha şiddetli bı sancı acilmaniz güzel ilerlerse güzel ikinirsaniz daha çabuk bitmis olur sadece doktor yada ebe ne derse tereddütsüz yapın çok daha hızlı sonuclaniyo
Guelo Hoppala78 bana direk suni sanci vericeklermis suyum gellse de gelmesede.. hamilelik kolestaz var bende o yüzdün bebegi 37 haftada alicaklar. Bende normall dogum istedigim icin ozaman suni sanci vercez dediler..