Babymom22 38+3 haftalığız. Yürürken, uykuda sağa sola dönerken ağrıyordu fakat bugün çok çok fazla ağrı var hareket etmekte çok zorlanıyorum. Böyle olup açılması vs olan var mı ?
Btlabk Babymom22 benimde catı agrım var 38 oldum yarın muayane olup yazarım acılman başladı demişti doktor
anneolmakzoramagulusuyeter_ Babymom22 çatı ağrısı mi oluyor sanki tırtıklı yabancı bir cisim varmış gibi değil mi benim gebelik boyunca oldu nerdeyse ama son ayimdayim çok sıklaştı
Mutlulukkk Babymom22 dilay_06 Btlabk ya bende de agri var ama acaba ayni midir hepimizin ki? 1 haftadir var benm ve sanki vajinamin ordaki kemikler agriyor. Yururken penguenden de beter yuruyorum bacaklarimi acarak 😂 otururken veya oturdugum yerden kalkinca agriyor. Hatta seyy, hani sporcular bacaklarini iki yana dogru aciyorlar ya sonuna kaadar heh sanki bende oyle acmisim da onun agrisini yasiyormus gbiyimm. Bu agri smdi acilma agrisi midir ya. Ltfen olmasin 35olduk bugun dha 🥲
Babymom22 Btlabk bana çatı muayenesi yapılmadı hiç istemedi de doktor onun için endişeleniyorum. Bilgilendirirseniz sevinirim
Btlabk Babymom22 35. Haftada doktora gittim rahim agzı kısalığın var dedi bebegin kafası olması gerekenden bayagı asagıda erken dogum olabilir altan muayane edicem dedi etti yumusama var dedi sancım cıksa doguma alıcaktı cıkmadı 37. Haftada arefe günü doktor kontrole gel dedi acilden giriş yaptım acilden giriş yaptığım için catı muayenesi yapmak zorundayım dedi acılman başlamıs dedi yarın tekrar kontörlüm var muhtemelen gene yapar muayane catı kemiklerim agrıyordu bacak aram gerek görmemiştir doktorunuz geeek görse yapardı
Babymom22 anneolmakzoramagulusuyeter_ bacak arasındaki bağlar çok acı veriyor sağa sola dönerken ve yürürken
Btlabk Babymom22 doktora gittim bugün beni görünce sasırdı sen hala dogum yapmadın mı dedi erken dogum diyordu bebegi kontrol etti herseyi normal aksam çok agrım vardı altan muayanede etti bebegin kafasına elim degiyor niye gelmiyor bu dedi 1 cm acıklıgın var dedi muayanede kendinizi kasmayın muayane anında biraz acıyor abartılacak birsey yok Gözünüz korkmasın ilk muayanede cok kastım agrım olmustu sonrasında
byz35 Babymom22 9dan beri hastanedeyim bebeğim başı kanala çok yaklaşmış ağrı sebebi buymuş alttan muayene etti rahim uzunluğu kısalmış sebepleri bunlarmış inş eve gönderi beni daha 35+3 çünkü
Babymom22 Btlabk bende gideyim o halde bizim uzun zamandır doğum pozisyonunda ve alttan hiç bakılmadı belki kanala girmiş olabilir
ozlem_yasn03 Babymom22 son haftalar da normal olan bi durum doğum belirtisi vs değil sızlanma şeklinde bi agriysa idrar yolu enfeksiyonu vardır ama sürekli hiç geçmeyen bi ağrı ise doktorunuza danışın
Babymom22 ozlem_yasn03 hiç geçmeyen bir ağrı. Dinlenme anında bile sürekli sızlama şeklinde. Ve vajinamda baskı var elimle dokunduğum zaman bile acıyor.
Babymom22 Mutlulukkk benim uzun zamandır doğum pozisyonunda baskı vardı ama bu kadar değildi cuma günü tekrar gideceğim inşallah
Btlabk Mutlulukkk bna 35 haftada erken dogarsın kafası asagıda dedi 38 olduk daha dogmadım merak etmeyin bebiş ne zaman isterde o zaman geliyor 35. Haftada kafası asagıda erken dogum olabilir dedi 36. Haftada yumusamıs dedi 37. Haftada acılma baslamıs dedi 38 olduk daha 1 cm acılmıs
nino033 Mutlulukkk benim de 3 4 gündür aynı ağrı vat 33 haftaligim sanki iki bacağımı ayırıyorlar kaşık bölgemde aşırı ağrı var egilince kalkınca oturunca acilma dan dolayı olabilir mi enfeksiyin kaynakli.erken doğum riskim vardi
Babymom22 byz35 yaa öyle mi. Benimde vardı uzun zamandır ama bu ara dayanılmaz şekilde olmaya başladı bende gideyim olmazsa. Biz 38+3 haftalığız çünkü endişelendim şimdi size de öyle söylendiğini duyunca. Çok geçmiş olsun umarım zamanını bekler minik kuzu 😶