Normalde reglim hiç gecikmezdi. İlk kez gecikti ve bu gece itibar ile 5 gün gecikmiş oluyor. Testte negatif çıktı ama çok fazla gebe gibi hissettiğim için ve şüphelendiğim için negatif çıkmasına çok üzüldüm.. Testin yanılma ihtimali var mı? yarın kan testi yaptıracağım ve sabah uyanınca aç karna tekrar test yapacağım. Aslında bebek fikrine hazır olmadığım halde üzüldüm negatif çıkmasına.. Ne hissettiğimi bile bilmiyorum