higirl Midem bulanıyor tuvaletim varmış hissi karnımda sertleşme ara ara kendimi çok garip hissediyorum doğum belirtisi mi bunlar
Bulbulyuvasi higirl kaç haftalıksın canım? Yalancı sancı da olabilir geçiyorsa. Belden kasıklara vuran düzenli bir şekilde olması gerekiyor sancının. Nst girdin mi kaçlara vurdu sancın?
higirl dilay_06 3 gün önce nst de sancı çıktı açılmam yoktu hastanede yatışı kabul etmedim çoktım iyikide çıkmışım 2 gün hiç ağrım olmadı
higirl Bulbulyuvasi 39 haftalık oldum 3 gün önce sancı çıktı nst de ama sancı hissetmediğim için kendi tercihimle yatışı kabul etmedim çıktım hastaneden
higirl elifungan hayırlısı olsun belimde falan da sanki hafif ağrı var oturtmayacak gibi değilde böyle bedenim bi huzursuz bunu nasıl tarif edeceğim bilmiyorum ama içimden bi ses sabaha gelicek diyor 😢
Babymom22 higirl bende öyleyim mide bulantısı var kasılmalar var çok garip bi huzursuzluk var üzerimde her an gelecekmiş gibi
hamilebirisi Bizde bugun 39 olduk ne sancı hiç bir şey yok 40da sezeryan yapalım diyor doktorun gelsin diye yaptığınız şeyler var mı
hamilebirisi Tgcccc erkek canım ne açılma var ne şancı doktordan 40 hafta sonrası tehlikeli olur diye sezeryan dedi bu hafta doğuramazsam mecbur sezeryan
higirl hamilebirisi benim doktorum 42 ye kadar yolu var korkma diyor dedim ben dayanamam ozaman kadar bebek 4 kg da geçer
Tgcccc hamilebirisi benimkide erkek 38+2 yim daha doğum şeklim belli değil ama hiç Ses seda yok oglanda
higirl Renaaa yani adet ağrısı gibi ağrılar başlatıyor doğumu diyorlar doğruysa benimde bugün öyle belimde karnımda bi ağrı var kalkıp hareket edeyim dedim belki birşeyleri ilerletebilirim
higirl hamilebirisi devlete gidiyorum şuan da 40tan sonraki risk geliyor bana da doktorum da zaten sen 40 ı geçmezsin sanmıyorum dedi ama bakalım
Renaaa higirl nst den çıktım kasılmalar vardı doktor normal dedi Suyun gelirse ara dedi eve gidioz . 37+3 üm bu hafta doğsa da sorun yok ama Haftaya doğmasını isteriz emme refleksi için ve süt gelmesi ve ilk gıdasının süt olması için dedi