40+2 den son kez merhabalar.. 3 Temmuz pazartesi günümüz dolduğu için kontrole geldik. Sadece batma vardı vajinada. Onun haricinde asla sancı vs yoktu. Adet ağrıları hariç. Doktor çatı muayenesi yapalım dedi ve 5 cm ile ben doğru dogumhaneye 🙈🙈 saat öğlen 12 gibi girdim doğumhaneye. Ebeler muayene etti suyumu açtılar. 6-7 cm olduk. Suni sancı ile destek verelim dediler saat kaçta taktılar bilemiyorum. Suni sancı takıldı ben eşimi görmeye çıktım kızımı öptüm kokladım.. içeriye girdiğimde kontrol ettiler tekrar. açılma tam bebek aşağı insin doğuma alalım dediler. Yaklaşık 10 dk sonra dayanılmaz büyük tuvaletim var gibi oldu. Çatala çıktım ama zorla 🥴🥴 çok korkuyordum. Ebeler sağolsun hepsinden Allah razı olsun.. 3 ıkınma ile kızım geldi. 14:44 doğum saatimiz😇 devlet Hastanesi’nde doğum yaptım arkadaşlar. İnanın özel hastanede göremediğim muameleyi gördüm. A dan Z ye herşey harikaydı hamdolsun. Herkese hayırlı ve kolay doğum diliyorum.. merak ettiğiniz bişi varsa sorabilirsiniz..