oglummehmedim İlk defa gördüm ben. Değişik bir şey. Ama cep kısımları çok fazla eşya almaz gibi geliyor bana. Yatak olarak katlandığında zaten bir kalınlığı var. Ekstra eşyalar da cebe girdiğinde omuzda taşıması kolay olur mu acaba?
Kullanıcı yorumlarını merak ediyorum.