Senannnn Kızlar 37+6 olduk bugün hareketleri daha azdı acaba yeri azaldığı için son zamanlar böyle mi olur endişe edilecek bir durum mu haftaya göre normal mi
Senannnn Bulbulyuvasi evet yatlı yediğimde hiç hareketsiz değil hissediyorum nerde olduğunu vs ayağını falan yaslıyor mideme ama şiddeti az daha seyrek hareketler coşkusu yok yani 😂
Bulbulyuvasi Senannnn normal o zaman kuzum 10 hareket saysan yeterli gün içinde. Ama hareket hiiç hissetmezsen git mutlaka hastaneye. Sağlıkla al kucağına 🫶🏻
Senannnn Bulbulyuvasi internetten baktığımda da doğum yaklaştığı için enerji topladığı yazıyor son zamanlarda sağsalim geçsin inşallah hepimiz için teşekkür ederim 💕