Kızlar 4.5 yıl önce doğum yaptım spinal anestezi ile iş yaptığım zamanlar genellikle eğil kalk işlerinde bel krampları yaşıyodum 1 gün sürer geçerdi hep şuan 5 aylık hamileyim geçen bi iş yaptım belim tutuldu oturup kalkamadım belde kramp kaldı şuan geçmek bilmiyo acaba 2.dogumdan sonra daha beter olurmuyum 2 kere spinal anestezi ile doğum yapan oldumu