CaglaArtul Bebeğim doğduğu günden beri göz kapaklarında bu Kırmızı iz var geçer mi yoksa kalırmı basına gelen varmı
Dilekmdky CaglaArtul çoğu bebekte olan bir iz bu benim iki çocuğumda da vardı geçti geçtiğini bile farketmiyor insan zamanla sönüyor rengi merak etmeyin
Maviev35 Geçer gibi duruyor. Geçmezse de açık tonlarda olduğu için bebeğiniz büyüdükçe o leke belli belirsiz olur.