AysunzcanAraz canım benim de 2 damarlı çıktı sıkıntı yok dendi 29 haftamın içindeyim kız çoçuklarında, yaşı büyük annelerde bi kaç daha şey saymıştı doktorum bu gibi durumlar da olabileceğini söylemişti kilosu da az değil bebeğim önde gidiyor tamamen beslenme ile alakalı takip edilecek Doğuma kadar sıkıntı olmaz diye altını çizmişti doktorum. Çok şükür bir sorunumuz yok inşallah da olmaz sıkma canını çok dillendirme aklına takma. Takip yapıldığı sürece sıkıntı yok. Normal Doğumda yapılabiliryor herşeyi araştırmıştım.