Kızlar merhaba.Haftaya pazartesi Allah kısmet ederse zorunlu sezeryan olcam.Medipol Pendik’te yapılcak işlem.Spinal anestezi uyguluyorlarmıs.Sonrasında ağrı kesici.Epidural ve ağrı pompası talep edılırse de spınal ve anestezi birleştirilip o şekilde ekstra ücretle anestezı oluyormus.Sımdı hangısı daha ıyı daha önce doğum yapan arkadaşlar tecrübelerinizden yararlanabilir miyim? Kendi doktorum epidural tutarsa ağrı için daha iyi dedi Ama anestezi doktoru normal doğumda epidural iyi sezeryanda spinal dedi , vücuda ne kadar fazladan işlem yapılırsa o kadar dnfeksıyon riski artar ve baş ağrısı vs yapar dedi.Sizce neyi tercih etmeliyim?