nazli123- koku normalmiş löş denilen bir akıntı yüzünden oluyormuş ki çok normal düşününce o kokunun gelmesi zamanla geçiyor koku ama aşırı rahatsız edici bir kokuysa doktorunuza danışın . Ateş titreme vs varsa sıkıntılı bir durum pansumanınızı ihmal etmeyin temiz kuru tutun aynada arada bir kontrol edin