Ayserdoqan Benim annem de kaynanam da gelirim dedi ama ben kimseyi istemiyorum. Sizce sadece eşimin desteğiyle altından kalkabilir miyim 😥
kahvesever__ Ayserdoqan benim sadece yanımda eşim vardı başka kimse yoktu kimseyi Çekmem dedim gelmediler😂
Hamileanne Ayserdoqan normal doğumsa eğer hadtanede doğumhanede mutlaka biri olsun yanında doğum sonrası hiç kimseye ihtiyacın olmaz ama sezaryen olursa öncesi ve sonrasında malesef başkalarıda olması lazım kendi başına mümkün olmuyor pek heleki başka çocuğun varsa
Cayvarmiya Eşim ve kardeşim…. Aklıma geldi ağlıyorum keşke hep yanımda olsaydı hakkını hiç ödeyemem 😔