Ozlmcgrci Nasıl gıdıyor hamileliğiniz kıpırdıyor mu bebişleriniz sıcaklarla aranız nasıl biraz sohbet edelim 🥰
Seher112 Ozlmcgrci 19 hafta 5 günlüğüz 2. Gebeliğim yatınca minik minik kıpırrılarımız yeni başladı arada kasık ağrısı kuyruk sokumu agrım olmasa iyi geçiyor şükür
Alizee Ozlmcgrci ben 19 hafta 2 günümdeyim şu an. Kıpırdama hiss ediyorum aslında ama tam tekme gibi değil. Gıdık gibi hiss ediyorum 😄
neslisahctnky-554 Sabahları ve gün içinde baş dönmeleri ve yemekten sonra acı tat olmasa güzel 👍 onun dışında çok hareketli ufaklık 🥰🥰
Ozlmcgrci neslisahctnky-554 maşallah canım sag salım kucagına alırsın ınsallah benımde cok zor gecıyor
sevvalbaran neslisahctnky-554 yemekten sonra olan o acı tat neden oluyor acaba ? benim birde sürekli ağzıma su geliyor sizlerde de var mı
dilanklnc1717 Bende 19+4 günüm bebeğin hareketlerini çok fazla hissediyorum çok mu hareketli anlamadım haftasına göre baş agrim olmasa iyi olacağım ama hergun cekiyorum 😞😞
Ozlmcgrci dilanklnc1717 baş agrısı bende de cok oluyor hamilelikte normal diyolar ama benımkıde cok hareketli maşallah
Dilsahela Ozlmcgrci bende 18 haftalık hamıleyım benden de baş agrısı var ıstahsızlık halsızlık var sızın baş agrınız be zamandan berı var benım. 3.5 aydır gevmıçıyo
Seher112 Ozlmcgrci şuan ara ara kadık ağrım biraz da kuyruk sokumu ağrım var onun dışında iyi çok şükür sizin nasıl